Gymnastik i Rørholt 2023/2024

Vi starter i uge 38

Vi har en flok motiverede instruktører der glæder sig til at komme igang igen,
Karoline, Trine, Gitte, Ann, Anette, Søren og Vivi.
Vi tilbyder baby gymnastik, børnegymnastik, sjov og bevægelse for de lidt større børn, NYT gymnastik for unge damer der vil finde formen igen, dame motion og herre motionsgymnastik, floorball og
Yoga.
Alle hold er i gymnastiksalen på Rørholt gl. skole , Mejerivej 1 Rørholt, 9330 Dronninglund.
Kom og oplev glæden ved at bevæge sig sammen med andre.
Nogle af vores børnehold kan forældrene deltage på, og dem hvor voksne er “forbudt” kan forældre og søskende opholde sig i klublokalet.
Vi vil gerne at der er plads til alle, så selv om nogle har lidt udfordringer , så kom og prøv om ikke det går alligevel.
Alders opdelingen er vejledende, tag en snak med instruktøren så I sammen kan finde det hold der passer bedst til jeres barn.
Vi glæder os til en skøn sæson sammen med jer alle.

Pris gymnastik pr. deltager er 325,- kr. for sæsonen, skal betales senest d. 3. gang.

Yoga se mere her.

Betaling kan ske via Mobilpay nr. 300074 eller ved at overføre til konto 9070-044-5630977

Husk at skrive navn og hold på betalingen.